ستاره جدید استقلال به حضور دوباره در جمع‌آبی‌پوشان پایتخت واکنش نشان داد.

قائدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی قائدی پس از بازگشت به استقلال اظهار داشت: حس خیلی خوبی است. پس از یک سال دوباره به خانه خودم برگشتم. امیدوارم مثل سال گذشته که بازیکنان تمام وجودشان را گذاشتند و توانستند تیم را قهرمان کنند، ما هم امسال بتوانیم با تمام وجودمان افتخار دیگری را کسب و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اهدافش در استقلال گفت: هدف‌های خیلی زیادی دارم. یکی موفقیت استقلال و دیگری اینکه پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم، به جام جهانی بروم و اگر کاری از دستم بر می‌آید برای کشورم انجام بدهم.

قائدی در خصوص کار با ساپینتو عنوان کرد: آنطور که بچه‌ها می‌گفتند او مربی سرسخت، باهوش و خیلی خوبی است. هنوز با او صحبت و کار نکرده‌ام. ان‌شاالله به زودی یکدیگر را ببینیم. مربی بزرگی است و می‌تواند کارهای بزرگی هم انجام بدهد.

وی در مورد واکنش هواداران اظهار کرد: آن‌ها به من خیلی لطف دارند. در این یکسال پیام‌هایشان برایم محبت آمیز بود. الان برگشته‌ام و امیدوارم بتوانم این محبت را جبران کنم.

کد خبر 698048
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمان IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    اوج باهوشی ساپینتو رو در بازی اول با سپاهان باتمام وجود حس کردیم ودیدیم اون نیمه مربیان را به هم وطنش باخت یه موقعیت گل هم نداشت تیمش (تیمی که در5بازی بتونه بیشتر از10امتیاز بگیره شانس قهرمانی داره) ببینیم 4بازی بعدی رو چکار میکنه؟